Bár egy ideig reménykedhettünk, hogy az istálló egykori tulajdonosának, Stephen Fitzpatricknak sikerül új befektetőket találnia, és folytatódik az istálló 2010 óta (többek között Virgin és Marussia néven is) íródó története. Ám nem így lett, a gárda kifutott az időből, és január végén hivatalosan is csődbe ment. A csődbiztosok akkor úgy döntöttek, árverésre bocsátják a Manor felszerelését, annak érdekében, hogy ki tudják fizetni hitelezőiket.
Az összes felszerelés több mint négyezer darabból áll, melyek közül a legnagyobb érték két méretarányos szélcsatorna-modell, öt kormánykerék, valamint három szállítójármű, a bokszokban használt eszközök mellett. Mindemellett első és hátsó szárnyak, motorborítások, oldaldobozok, és felnik is kalapács alá kerülnek – a teljes lista itt tekinthető meg április közepétől, az árverés pedig május 16-án zárul le.
A csődbiztos szerint körülbelül 50 cég érdeklődött a Manor vállalatai (Just Racing Services Ltd, Just Racing Ltd és Manor Grand Prix Racing Ltd) iránt, ám egyikük ajánlata sem bizonyult elégnek ahhoz, hogy fenntartható jövőt biztosítsanak a csapat számára. Ennek következtében 150 fő vált állástalanná, s noha egy kínai konzorcium még márciusban is bejelentkezett a gárdáért, hamvába holt próbálkozásuk után végleg le kellett húzni a rolót a mindössze hét évet megélt alakulatnál.