Mint ismeretes, az Ezüst Nyilak egyik legfőbb támogatója a Petronas olajipari óriáscég, aminek székhelye Malajziában van. Korábban nem is titkoltan az F1-be való belépésükben komoly szerepet játszott, hogy Malajziában közel jártak ahhoz, hogy futamot rendezhessenek. Ez végül meg is történt, 1999-ben, de a szerződést már jóval korábban aláírták. (1995-ben kötöttek először szerződést a Sauber istállóval, majd 1999-ben a maláj versenynek egyenesen a névadó szponzora lett a Petronas)
Minden támogató igyekszik a hazai futamán is jelen lenni és ez komoly érvágás lehet a Petronas számára, hogy Malajziában 2018-tól már nem rendeznek F1-es versenyt, de például a MotoGP továbbra is jelen lesz az országban. A rajongók szerint egyértelműen a legjobb pálya a Herrmann Tilke által tervezett modern aszfaltcsíkok közül.
Egy ekkora szponzor kiesése még a Mercedesnek sem esne túlságosan jól, ami a pénzügyeket illeti, de PM Razak igyekezett leszögezni a Petronas részéről, hogy az olajipari cég nem szakítja meg az együttműködést a körülmények ellenére sem a Mercedesszel és továbbra is támogatója marad a világbajnoki címvédő istállónak.