Azon kívül, hogy az 1976-os és ’77-es Japán Nagydíjon a hazai indulók autóin megjelentek a Bridgestone abroncsai, a tokói székhelyű gyártó termékei még húsz évig nem képviseltették magukat a Forma-1-ben. Akkor több csapat is mellettük tette le a voksát, egy évvel később pedig már világbajnoki címet ünnepelhettek a McLaren és Mika Hakkinen révén.
2000-től mégis a Ferrari és Michael Schumacher volt, akik valójában beírták a Bridgestone nevét a sportág történelemkönyvébe. Annak ellenére, hogy a cég 2010 végén kiszállt az F1-ből, még mindig második helyen állnak a legtöbb győzelem listáján a Goodyear mögött. A Pirelli tizenhárom diadallal szorosan a nyomukban lohol, és mivel az olaszok a Forma-1 egyedüli gumibeszállítói, idén át is veszik a japánoktól a pozíciót.
A Bridgestone nemrég kiemelt támogatója lett az olimpiai játékoknak, egészen 2024-ig, mely marketingköltségük jelentős hányadát felemészti majd. Ezt Robin Shaw, a cég európai műveletekért felelős menedzsere is megerősítette a City AM rádiónak adott nyilatkozatában. „Jelenleg időnk és forrásaink nagy részét az olimpiára fordítjuk.”
A közelmúltban többször felmerült egy második gumigyártó neve a Forma-1-ben, legtöbbször a Micheliné – a franciák éppen a Bridgestone-nal vívta a sportág utolsó gumiháborúját 2001 és 2006 között. Shaw azonban egyértelműen kijelentette, hogy mi van fókuszban a cégnél: „Nem valószínű, hogy a Bridgestone visszatér a Forma-1-be a közeljövőben. Rajongónak tartom magam, aki szeretni nézni a versenyeket, de örülök neki, hogy az olimpiára költünk, és nem a Forma-1-re.”