Costa azt is említette, hogy a mai napon bemutatott W08 karosszériáját tavaly márciusban kezdték el tervezni. Ehhez Andy Cowell (a világbajnok csapat erőforrásokért felelős igazgatója) hozzátette, hogy a hibrid motort párhuzamosan fejlesztették az autó karosszériájával. Mindez azért volt fontos, hogy optimális hűtést eredményezzen és maximálisan kihasználják azt a tényt, hogy az idei F1-es autók 10%-kal hosszabb ideig fognak majd padlógázzal futni a tavalyi modellekhez képest.
Cowell azt is elmondta, hogy az idei energia-visszanyerő rendszerek (MGU-K és MGU-H) teljesen új fejélesztésűek, csupán az azokhoz felhasznált kábelek változatlanok.
A sajtótájékoztató végén Costa kelletlenül elismerte, hogy sajnos a gazdagabb és a kisebb csapatok között az erőviszonyok előreláthatólag nem fognak változni 2017-ben, a mezőny összesűrítésén még dolgoznia kell az F1 közösségének.