Zak Brown érkezése fenekestül felforgatta a McLaren életét, legalábbis ami a gárda arculatát illeti. Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, a Ron Dennis helyére novemberben érkezett új vezérigazgató keze nyoma már most látszik Wokingban: nemrég bejelentették, hogy szakítanak a több mint 35 éves hagyománnyal, és elhagyták autójuk nevéből Dennis hagyatékát, az MP4-et, a közösségi médiában pedig folyamatosan hergelik rajongóikat, utalva a várakozásokra, melyek szerint (legalábbis részben) hosszú idő után narancssárga színezést fog kapni idei autójuk, a MCL32-es.
A McLaren az újítások következő lépcsőfokaként bemutatta modernizált honlapját, a TEAMStreamet, mely ezentúl is a megszokott címen érhető el, az eddigieknél azonban bővebb és színesebb tartalmakkal. Ennek eredményeként a csapat folyamatos tájékoztatással látja el rajongóit a Woking körül történő legfrissebb eseményekről, legyen szó hírekről, beszámolókról, interjúkról, vagy minőségi fotóanyagról. Az oldal szerves részei lesznek a McLaren közösségi média-platformjai, a Facebook, a Twitter, az Instagram, a Youtube, és a Google+, rajongói tartalmakat is meg fognak osztani, sőt, néhány szerencsés kiválasztott vendégkommentátorként is feltűnhet az oldalon a versenyhétvégék alatt és között is.
„A McLarennél a rajongókat helyezzük előtérbe, és nagyon büszke vagyok arra, hogy újraalkottuk weboldalunkat, amely ezt a hozzáállást hivatott közvetíteni” – nyilatkozta Zak Brown, a McLaren vezérigazgatója. „A Forma-1 közösségi és digitális média jelenlétének lényege folyamatos információátadás és szórakoztatás, a TIMEStream bemutatása így időszerűnek tűnik, mely minden eddiginél jobban fogja kielégíteni a nézői igényeket, akik folyamatosan ellenőrzik felületeinket frissítésekért és információkért. Mindemellett partnereink számára lehetőséget biztosítunk tartalmaik vonzóbb átadására. Mindezt megállás nélkül, amely eddig is weboldalunk ismérvének számított: remekül megírt elemzések, cikkek és bejegyzések, valamint hihetetlen fotós és videós tartalmak révén.”
A McLaren Csoport digitális és közösségi médiáért felelős vezetője, Rob Bloom úgy fogalmazott, hogy „A McLaren digitális stratégiája a csapat és a rajongók közötti kapcsolat szorosabbá fűzésére koncentrál – a TEAMStream pedig újabb lépés ebbe az irányba. Az ügynökségünkkel, a Havas Londonnal együttműködve az új platform lehetővé teszi, hogy a McLaren, a rajongóink és a partnereink együtt ünnepeljék a Forma-1-es szezon pillanatait, köszönhetően a mezőny leggazdagabb és legvonzóbb tartalomkínálatának. Jó hír a rajongók számára, hogy 2017-ben további, hasonló kezdeményezések várnak rájuk.”