Aki alaposabban szemügyre veszi a Haas szürke-piros autóját, hamar észreveheti, hogy milyen kevés reklámfelirat van az autón: ráadásul ezek többsége „Haas” és „Haas Automation” felirat, elenyésző az egyéb partnerek száma – a gumiszállító Pirelli, a Romain Grosjeanhoz kapcsolható Richard Mille, valamint az Esteban Gutierrez által hozott Telcel található meg közöttük. Az istállót Gene Haas szerszámgépgyártó vállalata pénzelte az első szezon során, és az amerikai milliárdos szavaiból úgy tűnik, ez egy ideig még nem fog változni.
„Már nagyobb az érdeklődés, és több céggel beszélünk, de még semmit sem foglaltunk írásba. Lesz néhány társult szponzorunk, de azt hiszem, bizonyítanunk kell még, hogy képesek vagyunk versenyezni ezen a szinten” – idézi az ESPN Gene Haas csapattulajdonost. „A versenyzésnek úgy általában vannak nézettségi korlátai, egy bizonyos számú megtekintőt tudsz a lehetséges szponzoroknak biztosítani. Minden versenyhelyszínnek problémái vannak a szponzorokkal, és a három-négy topcsapatot leszámítva senkinek sincs jelentős támogatója.”
Amerikai csapatként a Haasnak elsősorban az Egyesült Államokban kellene szponzorokat felkutatnia – Gene Haas elárulta, az érdeklődéssel nincs probléma: „A NASCAR oldaláról mindig sokan kíváncsiak az F1-re, sokan vannak, akik eljönnének a versenyekre, hogy megtudják, mi ez az egész, mert érdekesnek találják. Nagy érdeklődést látok az emberektől, egyénektől, akik minket is biztatnak. Nyilván ez csak egy vékony réteg, de nagy médiafigyelmet kapunk, sok üzleti kapcsolatfelvétel történik, tehát meglehetősen pozitív a reakció arra, hogy a Formula-1-ben vagyunk” – mondta Haas, akinek a NASCAR-ban is van egy alakulata.