Bár a 2014-es kettővel szemben ezúttal „csak” egy pontot szerzett, s az utolsó helyen zárta a konstruktőri bajnokságot, túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a Manor története legerősebb szezonját teljesítette idén, amit a puszta tények is igazolnak: a köridők tekintetében a csapat átlagos lemaradása az elsőtől 3,779 százalék volt (ez a mérőszám 6,5 körül mozgott), s a Saubertől csak 0,262 %-kal maradt el.
A csapat jövője az egyértelmű fejlődés ellenére is bizonytalan, s a hírekben szereplő befektetők egyike nem érkezik meg ténylegesen, akkor az is kérdéses, hogy egyáltalán ott lesznek-e márciusban a melbourne-i rajtrácson. A teljesítmény viszont, jórészt a Mercedes-partnerségnek köszönhetően, magáért beszél:
„Legyünk őszinték, nagyot kellett előre lépnünk, de ezt meg is tettük” – nyilatkozta Dave Ryan versenyigazgató az Autosportnak. „Persze ezt újra meg kell tennünk, de az elsődleges célunk most az volt, hogy kivívjuk a paddock tiszteletét, ami sikerült is. Idén többször a tiszta teljesítmény juttatott minket a Q2-be, s összesen ötször jártunk ott, bár ez még nem elég. Az viszont most már egyértelmű lehet mindenki számára, hogy idetartozunk, s ha folytatjuk a építkezést, akkor tovább fogunk fejlődni.
Ryan úgy véli, a Manor mindent kihozott a rendelkezésére álló költségvetésből: „Sokat tanultunk, s embert próbáló feladat volt az idei év. Ha végignézünk a bokszutcán, megnézzük, hogy ki milyen erőforrásokkal gazdálkodhat, egyértelmű, hogy nincs könnyű dolgunk. Ahogy az is frusztráló persze, hogy tudjuk, mit kell tenni és hová kell eljutni, de azt is, hogy ez két-három évet fog igénybe venni. Természetesen a költségvetés sokat számít, az viszont eléggé impresszív, hogy mit tudtunk kihozni a csapatba fektetett pénzből.”