Csupán egy évig hajtották a Ferrari erőforrásai a Toro Rossót, amely 2017-ben ismét a Renault termékeit használja, akárcsak az anyacsapat, a Red Bull. Mint ismert, a négyszeres bajnok konstruktőr – a francia gyártóval való viták utózöngéjeként – nem Renault néven teszi autóiba ezeket az erőforrásokat, hanem TAG Heuer elnevezés alatt. Furcsa mód az FIA decemberben kiadott nevezési listáján a Toro Rosso motor rovatában a „megerősítésre vár” megjegyzés állt a Renault helyett: ezt megmagyarázza, hogy jövőre a faenzai csapat erőforrásai is egy szponzor nevét viselhetik.
„Lehetőségünk van arra, hogy találjunk egy névadó szponzort, és átcímkézzük a 2017-es motort, ahogyan a Red Bull is tette” – mondta a La Gazzetta dello Sport lapnak Franz Tost, a Toro Rosso csapatfőnöke. „Tárgyalásban állunk egy szponzorral.”
Ha megegyezés születik, az további zavart kelhet a motorok frontján – a mezőnyben lesz Mercedes, Ferrari, Honda, Renault, TAG Heuer és egy hatodik erőforrás, utóbbi három azonban ugyanazt a hajtásláncot fogja takarni.
Tost arról is beszélt, hogy az STR12 kódjelű új autó már az első törésteszteken is túlesett, és még a hivatalos gyakorlások előtt pályára fog lépni, ahogyan azt a szabályok lehetővé teszik: „Szem előtt tartjuk az útitervünket. Túl vagyunk a törésteszteken, és egy filmnapot tartunk az új autóval a téli tesztek kezdete előtt Barcelonában.”