Ahogy arról korábban beszámolhattunk, a Heineken egy többéves szponzori szerződést kötött a Formula-1-gyel, amit csütörtökön hivatalosan is bejelentettek Montrealban. A 2023-ig tartó opciót tartalmazó szerződés lehetséges összértéke körülbelül negyedmilliárd dollár, azaz mintegy 70 milliárd forint.
A szerződés értelmében a Heineken 2017-től évente három futam névadó szponzora lesz, s további hat versenyen láthatjuk majd a cég logóit nagy mennyiségben a pálya szélén. Ez utóbbit már most Montrealban megfigyelhetjük, míg az idei Olasz Nagydíj lesz az első futam, ahol névadó szponzorként tűnik fel a cég. Emellett a hátralévő összes versenyen feltűnnek majd a Heineken színei és emblémái a pályán, Abu Dhabit kivéve.
A Heineken részéről hangsúlyozták, hogy egyetlen csapattal sem kötöttek szponzori szerződést, de további tárgyalásokat folytatnak bizonyos istállókkal, köztük a Red Bull-lal is annak érdekében, hogy megerősítsék jelenlétüket a sportágban. A márka nagyköveti tisztségét két skót nagyság, Sir Jackie Stewart és David Coulthard tölti be.
A sörgyár az F1-et is felhasználja majd arra, hogy tovább erősítse felelősségteljes alkoholfogyasztást propagáló kampányát, melynek szlogenje: „Ha vezetsz, soha ne igyál!”