Az Autosport már néhány hónappal ezelőtt sejtette, hogy komoly F1-es szerepvállalásra készül a Heineken, majd az előző héten rajtuk kívül egy holland lap, a De Telegraaf is tényként számolt be arról, hogy a Kanadai Nagydíjtól kezdve már a versenypályákon elhelyezett hirdetőtáblákon lesz olvasható a vállalat neve, akik emellett egy csapattal is szeretnének szponzori együttműködésre lépni.
A hivatalos bejelentés azonban még nem érkezett meg, és a Heineken vezetősége felháborítónak is tartja, hogy ilyen módon tudódott ki a nagy hír. Elégedetlenségükről értesítették Bernie Ecclestone-t, aki a Guardiannak nyilatkozott az ügyről.
„A jelek szerint kiszivárgott az információ egy holland weboldalra. A Heineken azt mondta nekem, hogy szomorúak a történtek miatt, és hogy nagyon dühösek” - mondta a FOM elnöke.
Feltűnő volt, hogy az Autosport honlapjáról is eltűnt a bejelentésről szóló hír néhány órával a megjelenést követően, minden bizonnyal a Heineken közbenjárására. A népszerű sörmárka képviselői azonban az egyértelmű jelek ellenére sem akarják még megerősíteni, hogy mintegy három hét múlva már az F1-es cirkusz fontos és állandó tagjává válnak.
„Folyamatosan elemezzük a potenciális szponzori lehetőségeinket, ebbe pedig az F1 és más sportesemények is beletartoznak. Nem fogunk spekulálni arról, hogy mi történhet a jövőben, hiszen ez kereskedelmileg egy érzékeny témakör” - mondta a cég egy szóvivője.