Patrick Allen, a pálya ügyvezető igazgatója tavaly egy meglehetősen agresszív árazási tervet készített a 2015-ös Brit Nagydíjra vonatkozóan, és bevezették a 99 £-os belépőjegyet – a siker nem maradt el, ugyanis rekordszámú néző gyűlt össze a versenyen: összesen 140 000 rajongó volt kíváncsi a futamra és 350 000-en látogattak ki a háromnapos hétvégére. „Láttam a számokat, és sok pénzt kerestünk, évek óta ez az első alkalom, hogy nyereségesek voltunk” – nyilatkozta az ügyvezető.
„Anyagilag most rendben vagyunk, ami nagyon jó hír. A csapat, az egész Silverstone család összetartóan dolgozott azért, hogy ez így történhessen. Anélkül, hogy ne küzdene mindenki együtt, nem lehetne ekkora üzleti fordulatot elérni 12 hónapon belül, és ez nekünk szerencsére sikerült” – folytatta. A pozitív változásokat azonban nem csupán a jegyárusítás okozta, hanem egyéb területeken is dolgoztak azért, hogy fejlődést érjenek el a korábbi évekhez képest.
„Újratárgyaltunk néhány szerződést, valamint a forgalmat is hatékonyabban szabályoztuk, hogy a közönség boldogabb legyen. A jegyek tekintetében lejjebb vittük az átlagos árat, ami azt eredményezte, hogy 140 000 ember látogatott ki a 2014. évi 120 000-rel szemben. Ha a szurkolók támogatnak minket, és esetleg jövőre be tudunk engedni 200 000 rajongót, akkor még alacsonyabbak lehetnek az árak.”