A hungaroringi futam évről évre a legnépszerűbbnek mutatkozik a közmédia csatornáin, ami persze a magyar ajkú lakosságot vizsgálva nem is kell különösebben csodálkoznunk. A következő két legnagyobb nézettséggel rendelkező futam a Bahreini Nagydíj és a Spanyol Nagydíj volt a mögöttünk hagyott évadban, míg a melbourne-i és a suzukai futamok lefelé lógnak ki a listán a kora reggeli kezdési időpontjuk miatt.
A 2014-es évvel összehasonlítva azonban a legnagyobb változást az érdeklődés csökkenése jelenti. Míg tavalyelőtt 1 194 216-os nézettséget jegyzett a hungaroringi verseny, addig 2015-ben ez a szám 961 565 volt, ami több mint 230 000 fős visszaesést jelent. A jelenség pedig általános, hiszen a Szingapúri Nagydíj és az Orosz Nagydíj kivételével minden más verseny nézettsége visszaesett 2014-hez képest.
A Nielsen adatai alapján készült alábbi táblázat három mutató szerint vizsgálja az egyes futamok iránti érdeklődést. A fentebb taglalt nézettség a közvetítés percről percre változó nézőszámának átlagát jelenti, míg az elért közönség mindazokat tartalmazza, akik legalább egy percre a Formula-1-re kapcsoltak. A közönségarány ezzel szemben azt mutatja meg, hogy az adott időszakban a televíziót néző lakosság hány százaléka választotta az F1-et.
2015 során csatornaváltáson is átesett a Formula-1 Magyarországon, hiszen az MTVA a közvetítést a Magyar Nagydíjtól kezdődően a Duna TV-ről az újonnan indított M4 Sportra helyezte át. A számok tanúsága szerint a váltás zökkenőmentesen zajlott le, hiszen a nézettség és az elért közönség számának átlaga mindkét időszakban szinte azonos maradt.