0 verseny volt az idei szezonban, melyet követően az eredményhirdetésen nem szólt a német himnusz.
1 pilóta volt a mezőnyben, aki az 1.-től a 20.-ig minden pozícióban teljesített legalább egy kört Felipe Massa személyében.
2 alkalommal fordult elő Sebastian Vettellel, hogy hátrébb végzett a versenyen, mint amilyen pozícióból elrajtolt, Bahreinben és Ausztriában.
3 pilóta is az idei Ausztrál Nagydíjon szerezte meg első pontjait Felipe Nasr, Marcus Ericsson és Carlos Sainz személyében.
4 alkalommal is a pontszerzésről éppen lemaradó, 11. helyen végzett Fernando Alonso.
5 ízben fordult elő, hogy a két Mercedes és a két Ferrari végeztek egy futam első négy pozíciójában.
6 versenyzőnek nem sikerült egyszer sem a Q3-ba jutnia az idén rajthoz állók közül: a McLaren és a Manor 3-3 pilótájának.
7 pilóta állt idén futam élén, a Mercedes, a Ferrari és a Williams két pilótája mellett Daniel Ricciardónak sikerült még ez, utóbbinak éppen 7 kör erejéig.
8 büntetőpontot gyűjtött össze az idei szezonban Max Verstappen, a legtöbbet az összes versenyző közül.
9 alkalommal ért véget a verseny idő előtt Pastor Maldonado számára – a venezuelai karrierje öt éve során még sosem ért célba a szezon első két versenyén, ahogy Monacóban sem.
10 körön át vezetett idén versenyben Kimi Raikkönen – ez éppen 10-zel több, mint a 2014-es szezonban.
11 versenyző tett meg legalább egy kört az utolsó, 20. pozícióban a szezon során. A legtöbbet a Manor két versenyző, Merhi (71) és Stevens (48) után Felipe Massa (39) zárta ebben a pozícióban.
12 alkalommal végzett idén egy versenyző a rajtszámának megfelelő helyen – a legtöbbször a 12-es számú Nasr, aki háromszor is 12. lett.
13 szabadedzésen kényszerült Romain Grosjean átadni a helyét Jolyon Palmernek – többször, mint bárki más az idei szezonban.
14 különböző ország képviseltette magát versenyzőkkel a 2015-ös szezonban.
15 pilóta tudott legalább egy alkalommal az első hat között végezni egy futamon – Maldonado, Sainz és Ericsson a 2002-ig érvényes pontrendszerben egyetlen egységet sem gyűjtöttek volna idén.