Az Autosport beszámolója szerint eredményesen zárult az F1-es motorszállítók genfi csúcstalálkozója, így mindenekelőtt sikerült megegyezniük egymással és az FIA-val arról, hogy a következő szezonban is megmarad a szezonközi fejlesztés lehetősége. Ráadásul ezzel együtt, hogy a hátrányban lévő gyártók felzárkózását lehetővé tegyék, úgy döntöttek, hogy nem csökkentik 32-ről a felhasználható zsetonok számát, s az eredeti tervekkel ellentétben nem blokkolják bizonyos részegységek fejlesztését.
A beszámoló hangsúlyozza, hogy Jean Todt FIA-elnök nagyon konstruktív volt az egyeztetés során, így sikerült érdemi eredményt elérni több fronton is. Azt a korábban javasolt szabályváltoztatást, miszerint ne lehessen egy évvel korábbi erőforrást adni az ügyfeleknek, ahogy azt idén a Ferrari teszi a Manorral, szintén elvetették, azaz a Toro Rosso az elmúlt hetek elképzelésének megfelelően tényleg megkaphatja a Scuderia 2015-ös motorját a következő szezonban – ha decemberi ülésén a Motorsport Világtanács is jóváhagyja ezt.
Az Autosport egyúttal azt is hangsúlyozta, hogy a közeljövőben nem várható új motorformula annak ellenére, hogy Bernie Ecclestone a hírek szerint többek közt egy 3,5 literes ikerturbó bevezetését és a 2014 előtti nyolchengeresek visszahozását is fontolóra vette.