A Pirelli szokás szerint négy versenyenként közli, mely abroncsokat jelölte ki a hátralevő futamokra, az Orosz Nagydíjat követően így a szezon utolsó versenyhétvégéjének gumikínálatáról is lehullt a lepel.
A legérdekesebb pont a két évtized után visszatérő mexikóvárosi pálya, ahol szimulációk alapján az abroncsgyártó a lágy és közepes keverékekre voksolt. Ugyanezt a két keveréket használja a mezőny Mexikó előtt és után, az Egyesült Államokban és Brazíliában is, akárcsak tavaly. Mexikó jellegét többször Monzáéhoz hasonlították, jóslatok szerint az olasz ring mögött ez lesz a versenynaptár második leggyorsabbja. Ott ugyancsak a lágy és közepes alkotta a repertoárt.

Abu Dhabiban, a szezonzárón más utcai pályákhoz hasonlóan a szuperlágy és lágy abroncsokkal taktikázhat a mezőny, akárcsak legutóbb Szocsiban. Az utoljára Japánban látott kemény keverék idén már nem tér vissza.
A szezon összes versenyének gumikínálata:
|
1. Ausztrál Nagydíj |
lágy |
közepes |
|
2. Malajziai Nagydíj |
közepes |
kemény |
|
3. Kínai Nagydíj |
lágy |
közepes |
|
4. Bahreini Nagydíj |
lágy |
közepes |
|
5. Spanyol Nagydíj |
közepes |
kemény |
|
6. Monacói Nagydíj |
szuperlágy |
lágy |
|
7. Kanadai Nagydíj |
szuperlágy |
lágy |
|
8. Osztrák Nagydíj |
szuperlágy |
lágy |
|
9. Brit Nagydíj |
közepes |
kemény |
|
10. Magyar Nagydíj |
lágy |
közepes |
|
11. Belga Nagydíj |
lágy |
közepes |
|
12. Olasz Nagydíj |
lágy |
közepes |
|
13. Szingapúri Nagydíj |
szuperlágy |
lágy |
|
14. Japán Nagydíj |
közepes |
kemény |
|
15. Orosz Nagydíj |
szuperlágy |
lágy |
|
16. USA Nagydíj |
lágy |
közepes |
|
17. Mexikói Nagydíj |
lágy |
közepes |
|
18. Brazil Nagydíj |
lágy |
közepes |
|
19. Abu Dhabi Nagydíj |
szuperlágy |
lágy |