A fejlődés végső soron vitathatatlan, hiszen a melbourne-i szezonnyitón még egyik autójuk sem tudott rajthoz állni, Malajziában az egyik versenygépük legalább már felállt a rajtrácsra, sőt, célba is ért a versenyen, míg a legutóbbi két hétvégén, Kínában és Bahreinben már mindkét autójuk eljutott a kockás zászlóig – két, illetve három kör hátrányban. Will Stevens a 16., Roberto Merhi sereghajtóként a 17. helyen zárta a szahíri éjszakában rendezett versenyt.
„Egy nagyon sima bahreini hétvége végén egy újabb dupla célba érés – pontosan így akartuk zárni a tengerentúli versenyek sorát, és ez sikerült is. Nem szabad lebecsülni a teljesítményünket, figyelembe véve, hogy milyen hibákkal szembesültünk az eddigi hétvégéken. Ezért a jogos büszkeség érzésével utazunk vissza Európába, tudva, hogy milyen messzire jutottunk el milyen rövid idő leforgása alatt, habár azzal is tisztában vagyunk, hogy a folytatásban még nagyobb kihívás vár ránk” – értékelt a csapatfőnök, John Booth, aki pilótái eddigi teljesítményével is elégedett.
„A versenyzőink nagyon dicséretes munkát végeztek eddig, minden elébük gördülő akadállyal megbirkózva, annak ellenére is, hogy nagyon kevés felkészülési idő állt a rendelkezésükre. Az egész csapat nagyon keményen dolgozott annak érdekében, hogy újra egy nagyon erős szintre helyezzük a saját működésünket” – mondta, majd végül előretekintve hozzátette: „A háromhetes szünet lehetőséget ad nekünk, hogy reflektáljunk és kielemezzük a mindeddig összegyűjtött adatokat, hogy aztán Barcelonában még erősebben térjünk vissza.”
A Manor továbbra is átmeneti, 2014/15-ös modelljét használja, az új, teljesen az idei szabályok szerint megkonstruált autó a tervek szerint csak a nyári szünetre készül el. Addig bizonyára még sok utolsó helynek örülhet majd a kiscsapat.