A minden modern elvárásnak megfelelő épület felhúzásáról még Stefano Domenicali csapatfőnöksége idején, 2010-ben döntöttek, azzal a céllal, hogy a teljes Formula-1-es csapat, azaz a karosszéria- és motorrészleg is egy tető alá kerüljön. Az építkezés 2013 elején kezdődött. Az épületegyüttes, ahol a csapat jelenleg székel, még 1947-ben készült.
A Bild am Sonntag írása alapján a költözködést az Ausztrál Nagydíj után kezdték meg, a folyamat pedig több hónapig eltart. Kérdéses, hogy fog-e negatív hatást gyakorolni a versenyekre való felkészülésre, valamint a szezon közbeni fejlesztésre, amely különösen fontos, ha a Williams előtt akarnak maradni, vagy a Mercedeshez közelebb érni – azt Maurizio Arrivabene is elismerte, hogy az időzítés nem tökéletes.
„Egyértelműen nem ideális, de mit tehetnénk? Három-négy hónap kell ahhoz, amíg minden mérnök odaát lesz” – mondta a csapatvezető. Massimo Rivola csapatmenedzser hozzátette: „Az én irodámat már át is költöztettük.”
A Bild Am Sonntag a gyár paramétereiről is beszámolt: az épület 25 000 négyzetméter alapterületű, 700 dolgozónak biztosít munkahelyet, és egy új szimulátornak, valamint 40 millió euró értékű, hibrid motorok kipróbálására alkalmas létesítménynek is otthont ad. A lap arról nem tud, összesen mennyibe kerül a Ferrarinak a költözködés.
#
Egyedi külsővel és ajándékokkal is elérhető mostantól a Száguldás és Cirkusz 2014-2015. Az évösszefoglaló-beharangozó könyvet megvásárlóknak Monster Energy csomagot küldünk és egy nyereményjátékban is részt vesznek. További részletek.