A sajtó munkatársai egyre többet tudni vélnek a visszatérő Manor csapat anyagi helyzetéről, illetve a megvalósítás pénzügyi hátteréről. A motorsport.com beszámolója szerint a fő megmentő, Stephen Fitzpatrick körülbelül 40 millió fontot tudott összeszedni erre a célra – az nem tisztázott azonban, hogy ebbe beleszámít-e a Marussia helyezése után járó közel ekkora pénzdíj, sőt az sem teljesen egyértelmű jelenleg, hogy ezt megkapja-e a csapat.
A lap beszámolója arra is kitér, hogy az előd, a Marussia által felhalmozott tartozás törlesztése a Ferrari szerint a csapat orosz tulajdonosa, Andrej Cseglakov feladata, magyarán ezt az összeget nem a Manortól várja a Scuderia, miután az üzletember tavaly ősszel garanciát adott a maranellóiaknak erre. Hangsúlyozzuk, hogy hivatalos megerősítést ezzel kapcsolatban sem olvashattunk senkitől.
A források azt is tudni vélik, hogy milyen feltételekkel kaphat erőforrásokat a Manor a Ferraritól. Mint azt a múlt héten Maurizio Arrivabene elmondta, szóban már megállapodtak a 2014-es turbókról, s ha hinni lehet Adam Coopernek, versenyenként 1 millió eurót vár cserébe a maranellói gyártó ezért.
A hírek szerint azonban ez csak a szezon első felére vonatkozik, a másodikban már az új, 2015-ös motorokat szállítanák, már csak azért is, mert ekkorra jó eséllyel kifogy a készlet a régiből. Ez egyrészt jó lehet a Manornak, hiszen ezzel a fejlettebb idei erőforrásra válthatnak, másrészt viszont komoly kihívást jelenthet a szezonközi átállás.