Korábban ugyanezt a kérdést már Eric Boullier csapatfőnök is feszegette a wokingiak részéről, akkor ő azzal magyarázta a McLaren álláspontját, hogy anyagilag nincsenek rászorulva egy névadószponzorra, ezért nem is ragaszkodnak hozzá. Dennis ezt a megfogalmazást némiképp pontosította, és egyéb okokra mutatott rá.
„A névadószponzorság mint koncepció nem létezik tovább az F1-ben. Ez ugyanis normál esetben azt kéne, hogy jelentse, hogy a csapat költségvetésének 40-50 százalékot egyetlen cég biztosítja. Márpedig, ha egy mai versenyképes csapat büdzséjét vesszük alapul, akkor ez olyan szintű költséget jelent, amelyet egy cég sem képes önmagában a motorsportra áldozni. Ezért inkább felszeleteljük a tortát, és több olyan céget keresünk, akik hasonló filozófiát képviselnek, és hajlandóak egymás mellett megjelenni az autónkon” – érvelt logikus és világos módon a brit üzletember, majd sietve hozzátette, ennek ellenére tárt karokkal várják azokat a befektetőket, akik minden pénzüket náluk akarják elkölteni…
„Hogy van-e hely nagyobb márkáknak az autónkon? Igen, persze, hogy van! De az igazság az, hogy az üzleti élet dinamikája jelenleg más tendenciákat mutat, és úgy gondolom, a névadó főszponzorok ideje az F1-ben lejárt. Ettől függetlenül nem mondunk le arról, hogy valaki nagyobb összegért nagyobb felületet vegyen magának az autónkon, de amit nem akarunk, az az, hogy nagy cégek kis pénzért jelenjenek meg rajtuk” – szögezte le Dennis, hogy nem fogják olcsón adni a bőrüket, csak azért, mert senkinek nincs pénze megfizetni a névadószponzorságot.
De még mindig nem tudjuk, mi köze van mindennek a futballhoz és a Manchester Unitedhoz, de Ron mindjárt felvilágosít! „Kicsit olyan helyzetben vagyunk most, mint a Manchester United, amelynek becsúszott néhány gyengébb meccs a Premier League-ben, és visszaestek a bajnokságban. De ettől ők még a Manchester United maradnak, és továbbra is a rangjukhoz méltó szponzorokat kereshetnek maguknak. Az utolsó dolog, amit tenned szabad ebben a helyzetben, hogy elkezdesz ’sereghajtó’ szponzorokkal lepaktálni. Ez talán hibás szemléletmód, de szerintem nem az, és én így gondolkodom” – utalt rá Dennis, hogy a McLaren akkor is McLaren marad, amikor épp utolsóként végez a 2015-ös előszezon első tesztjén, és mivel tudják, hogy hová tartanak, ezért csak a történelmükhöz és céljaikhoz méltó, nagy presztízsű cégekkel hajlandóak szóba állni. Ezek szerint meg is tehetik.