Attól a pillanattól kezdve, hogy kiderült, hogy Adrian Newey 2015-től másfelé fordítja a figyelmét, elsőszámú embere, Peter Prodromou pedig távozik a Red Bulltól, sokakat foglalkoztatott a kérdés, hogy kinek jut az a hálátlan feladat, hogy megpróbálkozzon a lehetetlennel: betölteni a Newey után maradt űrt.
Az idei autó persze még Newey keze munkája, és teljesen nem is szakad el a csapattól, de ettől függetlenül átstrukturálásra volt szükség a csapatnál. Egy négyfős team veszi át azokat a területeket, melyek korábban Newey közvetlen irányítása alá tartoztak. Az új vezető mérnökigazgató a korábbi főtervező, Rob Marshall lesz, aki Dan Fallows aerodinamikai részlegvezetővel, Paul Monaghan vezető járműmérnökkel és Pierre Wache teljesítménymérnökkel dolgozik majd együtt.
Marshall így nyilatkozott a megváltozott helyzetről: „Adrian bizonyos mértékben hátralépett, és teret adott nekünk. Paulra, Pierre-ra, Danre és rám esett a választás, hogy betöltsük az űrt azokon a területeken, melyeket Adrian elhagyott. Egy technikai csoportot alakítottunk, mi hozzuk meg azokat a döntéseket, melyeket korábban ő. Hogy úgy mondjam, megembereljük magunkat, és megoldjuk egyedül a dolgokat.”
A Red Bull, mely az idén a korábbinál jóval szorosabban együttműködik a Renault-val, Marshall elmondása szerint a tavalyitól lényegesen eltérő autót épített, még ha ez külsőleg nem is látszik meg: „A tavalyi autó nagyon új volt az átfogó szabályváltozások miatt, idén viszont jóval kevesebb van, s annak némelyike is a külcsínt érinti. A legtöbb módosításunk a felszín alatt rejlik, hiszen azonosítottuk azokat a részeket, ahol fejlődhetünk, és keményen dolgoztunk azokon.”
„Szóval tulajdonképpen kívülről nem sok minden változott, csakhogy valójában rengeteget dolgoztunk a rejtett részeken.”