Az új partnerkapcsolat mindkét fél számára jövedelmező lesz, hiszen a Mercedes első osztályú eszközöket kaphat majd a munkához, míg az Epson tovább szélesítheti ügyfélbázisát a világ minden sarkába elutazó száguldó cirkusznak köszönhetően.
A cég logói 2015-ben ott lesznek az autókon, a pilóták sisakrostélyán és overallján is. „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy megerősíthetjük a globális jelenlétünket a Mercedes oldalán” – mondta Minoru Usui, az Epson elnöke. „A partnerkapcsolat két, világszerte elismert céget hoz egy tető alá, melyek elkötelezettek az innováció felé.”
Toto Wolff szintén örömmel nyugtázta a társulást. „Mindig nagyszerű előre gondolkodó cégekkel együttműködni, és az Epson termékei tökéletesen illeszkednek a mi tevékenységeinkhez. Sikeres szezon elé nézünk velük” – nyugtázott a 45 éves csapatvezető.