Bár voltak szakmai viták, komoly hírek is a tél folyamán, nevezetesen a motorfejlesztésekről, azért koránt sincs olyan nagy habzás a 2015-ös év elején, mint egy esztendeje, amikor a második turbókorszak kezdetét vártuk. Így aztán nem csoda, hogy tipikus bulvárhírekkel van tele a F1 világa. Még szerencse, hogy Jenson Button megnősült és Nico Rosberg is kutyát vett, hogy legalább e téren ne maradjon le Hamilton mögött – kíváncsi vagyok, vajon az ő ebének is ad-e külön belépőt Ecclestone?
Így lehet érdekes az is, hogy milyen lesz új McLaren, Sauber és Lotus festése. Ez egyébként tényleg nem lényegtelen, mert ennek az önmagában is színes világnak nagyban meghatározója, hogy egy-egy csapat milyen felfestésben pompázik. Elvégre korszakot jelöl máig a McLaren piros-fehér marlborós „ruhája”, amit aztán az ezüst, majd króm szín váltott 1997-től, amit mostanáig használtak – nem kis mértékben amiatt, mert Mercedes-motorral mentek, és az Ezüstnyilak hagyományai miatt ez szépen passzolt is. De most már van saját, még ezüstösebb autó, az igazi Merci, úgyhogy nem csoda, hogy a Honda szeretné, ha színvilágban is új koraszak jönne Wokingban az ő közreműködésükkel. Sok McLaren-drukker látná szívesen az eredeti, narancssárga színt a kocsikon, ám Ron Dennis valamiért mindig is tiltakozott ez ellen. Szerintem azért, mert ez a szín a cégalapító Bruce Mclarenhez kötné vissza a mai csapatot, és Dennis szereti úgy tudni, hogy a McLaren igazi története akkor kezdődött, amikor ő átvette az irányítást 1980-ban Teddy Meyertől… Ezért arra tippelek, hogy a valaha piros-fehér variációját látjuk majd, mivel ezek egyben Japán nemzeti színei, és ez kedves lehet a Hondának is.
Úgyhogy holnap, a Force India csapatbemutatójával már meg is kezdődik az igazi színvallás!