Sokan kritizálták a Sauber rutintalan versenyzőválasztását, de ami biztos, anyagilag megéri: a svájci Blick számolt be arról, hogy három pilótájuk összesen 50 millió dollárral járul a csapat költségvetéséhez. A teszt- és tartalékversenyzőt, Raffaele Marciellót sem csupán azért vették kölcsön a Ferraritól, hogy hasznosítsák tehetségét a szimulátorban és teszteken. Az olasz istálló által szállított motorokból 10 millió euró engedményt kapnak azért cserébe, hogy részt vesznek a fiatal pilóta nevelésében.
A lap újságírója, Roger Benoit egy másik érdekes részletet is elárult: a Ferrari eredetileg azt tervezte, hogy Jules Bianchit idén a Marussiától a Sauberbe lépteti elő. A francia versenyző sajnálatos balesete miatt kerülhetett képbe Marciello tesztszerepe.
A többi kiscsapat tájékáról is érkeztek hírek, amelyek csak azt sugallják, hogy sem a Caterham, sem a Marussia nem lesz a mezőnyben a jövőben. Bár a Caterham továbbra is küzd azért, hogy vásárlót találjon bármeddig, amíg a szezon útjának nem indul, az istálló alkalmazottjainak nagy része már új munkát talált magának. Többségük a Williamsnél és Lotusnál helyezkedett el, mivel azok székhelyei ugyanúgy Oxfordshire megyében találhatók, mint a Caterhamé – számolt be a finn Turun Sanomat.
A Marussia értéktárgyait decemberben elárverezték, főhadiszállásukat megvásárolta a Haas csapat, ennek ellenére az istállót felügyelő pénzügyi behajtó még mindig potenciális vevőkről beszél. „Továbbra is párbeszédben állunk bizonyos számú ügyféllel, akik azt mérlegelik, befektetnének a cégbe. Eddig azonban nem mutattak be kielégítő ajánlatot vagy stratégiát, amely lehetővé tenné, hogy a csapat a közeljövőben folytathassa a versenyzést” – mondta Geoff Rowley a Forbes magazinnak. A lap újságírója, Christian Sylt hozzátette, a munkatársaknak, akiket ráadásul el is bocsájtottak, így is 72 ezer dollárral tartoznak, valószínűtlen, hogy ők visszatérnének a csapathoz.