A Toyota kiszállása után a német versenyző 2010-ben csatlakozott a Virgin nevű csapathoz, akikkel együtt a mezőny végén három évet töltött – időközben alakult az istálló Marussiává, amely ötödik évében, idén kopott ki a mezőnyből, egyúttal végérvényesen csődbe is ment. Glock azóta a Német Túraautó Bajnokság, a DTM mezőnyében szerepel. Mint kiderült, egy kötelék továbbra is fűzi az F1-hez.
A Formula.hu is beszámolt arról a nyilvánosságra került listáról, amelyen a Marussia tartozásai szerepeltek hitelezői felé: a legnagyobb összeggel a Ferrarinak maradt adós, a harmadik helyen a McLaren áll. A hitelezők nem számíthatnak arra, hogy bármennyit is visszakapnak – a motorszállító Ferrari emiatt 16 millió fonttól bukik el.
A Formula-1 üzleti ügyeivel foglalkozó Christian Sylt, a listát tartalmazó dokumentum nyilvánosságra hozója felhívta a figyelmet egy érdekes névre az adósságok között: Timo Glock is a kifizetetlen partnerek között szerepel, ráadásul elég előkelő helyen, neki a csapat egymillió dollárral tartozik. Az összes adósság 50 millió dollárt (32 millió font) tesz ki.