Az Omnicorse értesülései szerint az osztrák vállalattól érkező mérnökök egy csoportja már meg is kezdte a munkát a Ferrari maranellói bázisán. Az AVL egy motorfejlesztésekre szakosodott óriáscég, amelyet nemrégiben a Red Bull-lal is kapcsolatba hoztak, amikor a szezon elején olyan hírek kaptak szárnyra, hogy Dietrich Mateschitz csapata az ő segítségükkel saját erőforrásokat építhet, ha a Renault lemaradása tartós lesz. Mostanra viszont ezek a sejtések is elcsitultak, és ehelyett a Renault is egy külsős céggel, az Ilmorral kezdett együtt dolgozni a motorokon.
Az erőforrások fejlesztésére már csak két hónap áll rendelkezésre a február végi befagyasztásig, és a Ferrarinál is tartanak attól, hogy ezen időszak alatt nem tudnak majd kellő mértékű előrelépést tenni.
A szerkezeti átalakuláson áteső istállónál azonban a hírek szerint az autó külsejében is változást terveznek. A La Gazzetta dello Sport úgy tudja, hogy márka új elnöke, Sergio Marchionne hatalomra kerülése után, októberben döntött néhány a fejlesztést érintő kérdésben, amelyek eredményeként a 2015-ös Ferrari orrkúpja már nem az idei, a paddockban csak „porszívó” formájúnak nevezett kialakítást veszi fel. Ehelyett a lap szerint az új orr a Red Bull idei változatához fog leginkább hasonlítani.