A pénzügyi behajtók által irányított kiscsapat, amely rajongói támogatásoknak köszönhetően jutott el az Abu Dhabi szezonzáróra, hétfőn tart megbeszélést kifizetetlen hitelezőivel – a behajtók megbízóival –, akiknek dönteniük kell, engedélyezik-e a Caterham lehetséges eladását. Erről a Formula-1 üzleti ügyeivel foglalkozó újságíró, Christian Sylt számolt be a Sunday Express lapban.
Az Abu Dhabiban való versenyzés érdekében a csapatnak számos kompromisszumot kellett kötnie a szponzorok terén – milliókat fizető multinacionális cégek helyett például egy helyi pub matricája került fel az autóra, amely mindössze 8000 dollárral járult hozzá a folytatáshoz. Finbarr O’Connell, a behajtók vezetője szerint azonban a szezon végi visszatérés sokat segített a csapaton, ennek köszönhető, hogy több érdeklődővel továbbra is tárgyalás folyik az istálló eladásáról.
A Marussia túléléséről eközben szinte biztosan le lehet mondani. Néhány napja zajlott a csapat ingóságainak és ingatlanjainak árverése, amelyen Sylt értesülései szerint mintegy 1000 elem talált új gazdára. Az istálló annak ellenére sem keltette fel a vevők érdeklődését, hogy a bajnokságban elért kilencedik helynek köszönhetően 50 millió dolláros tőkével indulhatott volna.
Bernie Ecclestone eközben az orosz Ria Novosti hírügynökségnek arról nyilatkozott, hogy nem az istálló általa „kedves fickó”-ként ismert orosz tulajdonosa, Andrej Cseglakov, hanem a vezetőség hibáztatható az összeomlásért. „Rossz tanácsokat kapott, és úgy került a csapatba, hogy nem tudott igazán sokat róla. Ha lett volna valaki mellette, aki kicsit többre képes, továbbra is a Formula-1-ben lenne.”