„Nem” – hangzott a 84 éves üzletember egyértelmű válasza Christian Sylt szakújságíró azon kérdésére, amely azt firtatta, láthatóak lesznek-e valaha aktuális versenyfelvételek az F1-ről a sorozat Youtube csatornáján. Ecclestone indoklásképpen hozzátette: „Az F1 soha nem fog a versenyekről semmilyen anyagot feltölteni a Youtube-ra, mivel ez kannibalizálná a televíziós jogokkal kapcsolatos szerződéseket.”
Marissa Pace, Bernie digitális média menedzsere megerősítette: „Minden a TV-közvetítések promótálásáról szól. A célunk az, hogy ne elvigyünk embereket a TV elől, hanem még több embert ültessünk le a képernyők elé, és még többjüket csalogassuk ki a lelátókra, amit nyilván az izgalmak növelésével tudunk elérni.”
Végül Ecclestone a Forbes magazinnak adott interjújában kiemelte, nem minden esetben ódzkodik a Youtube felhasználása ellen, a kérdés csak az, mire használják azt. „Amikor ti, riporterek interjúkat készítetek valakivel, akkor azt tényleg filmeznünk kell, és fel kell raknunk a Youtube-ra, mert ez olyan valami, ami senkinek sem sérti az érdekeit, viszont jó és érdekes, mert friss."
Az F1 többségi részvénytulajdonos vállalata, a CVC első embere, Donald Mackenzie külföldi sajtóinformációk szerint gyökeresen máshogy látja a közösségi média szerepét, mint Ecclestone, és nagyrészt az ő nyomásának engedve látta be az F1 ura, hogy bizony neki is haladnia kell a korral, és ebbe az irányba is nyitnia kell valamelyest. Ezért ment bele a Formula1.com, valamint az F1 Twitter és Facebook oldalának fejlesztésébe, de hangsúlyozta, jövőre ilyenkor alaposan meg fogják vizsgálni, hogy volt-e ennek bármi értelme, és hozott-e még több TV-nézőt az F1-nek. Bernie-t ugyanis semmi más nem érdekli, csak a versenyek nézettségi és látogatottsági mutatói.