„Nagyjából ebben az időpontban fog megtörténni a következő évben” – mondta az észak-karolinai Formula-1-es istálló feje a motorsport.com-nak adott interjúban. „A stratégiánk alapvető részének kell lennie, hogy egy amerikai csapat európai helyszíneken egy amerikai pilótával versenyezzen. A kérdés az, hogy mikor jelentjük be?”
Haas a múltban is többször kijelentette, hogy legalább egy hazai versenyzőjével képzeli el a bemutatkozást: a legnagyobb gondot azonban az jelenti, hogy pillanatnyilag nehéz rábökni olyan amerikai pilótára, aki kétségtelenül helyt tudna állni az autóversenyzés legmagasabb szintjén. „A végső célunk az, hogy sikeres amerikai csapattá váljunk, egy sikeres amerikai versenyzővel.”
„Minden önéletrajzot átnézünk, ami bejön hozzánk. Az ember azt kívánja, hogy mindenkinek adhatna munkát, aki szeretne, de sok minden múlik a feltételeken – szükséged van-e valakire, és milyen készségekkel. A megfelelő embereknek kell a megfelelő munkát adni” – avatott be a csapatépítés nehézségeibe Haas, aki azt is elárulta, milyen hatást gyakorolt az F1-es döntés szerszámgépeket gyártó cégére, a Haas Automationre. „50 millió dollárral emelkedtek az eladások, mióta elköteleztük magunkat.”
A Haas közelmúltban adott nyilatkozataiból úgy tűnik, a felállást egy újonc amerikai és egy más nemzetiségű, tapasztalt F1-essel képzelik el, aki sokat segíthet abban, hogy a debütáló istálló belerázódhasson a világbajnokságba. Utóbbi pozícióra Adrian Sutil vagy Kamui Kobayashi is esélyes lehet – bár, mivel a Haas csak jövő év után érkezik, még sokféle fordulatot hozhat a pilótapiac.