- 2014-ben a Mercedes története első konstruktőri bajnoki címét szerezte. 60 évvel ezelőtt, amikor két egyéni bajnokságot nyertek Juan Manuel Fangióval, ez a verseny még nem létezett, csak 1958-ban mutatkozott be.
- Kiszámolták, hogy 3 év, 3 hónap, 12 nap, 17 óra, 31 perc, 50 másodperc (és 744 ezredmásodperc, az F1-ben ez is számít!) kellett a sikerig, azaz a világbajnoki címig. Az óra 2011. június 29-én, brit idő szerint 20 órakor indult, ekkor tették közzé a 2014-re vonatkozó új szabályokat.
- Átváltva: 171 hét, 1200 nap, 28 817 óra, 1 729 051 perc, avagy 103 743 110 másodperc szükségeltetett.
- A Mercedesek az összes versenykör 91 %-át töltötték az első helyen, ha a turbómotort használó többi csapatot is figyelembe vesszük, 94 %-ot kapunk.
- A szerelőgárda 62 bokszkiállást hajtott végre „élesben”, több ezer gyakorlás eredményeként.
- Az Ezüstnyilak több mint 6000 kört és 30 000 kilométert teljesítettek idén, az év első tesztjétől, Jereztől kezdődően.
Nem feledkeztek meg arról sem, hogy a sikerekben besegített a többi Mercedes-motoros csapat – a Williams, McLaren és Force India – is, így közösen döngölték földbe a rivális Ferrarit és Renault-t.
- A Mercedes-Benz PU106A Hybriddel hajtott autók 16 verseny alatt 13 futamgyőzelmet, 35 dobogós helyet, 16 pole-pozíciót és 14 leggyorsabb kört értek el – a Mercedes erőforrásnak korábban még sosem volt ilyen domináns konstruktőri címe (ebbe a McLaren által elérteket is bele kell érteni).
- Az idén kiosztott összes pont 65 %-át Mercedes-motoros versenyzők gyűjtötték be.
- Hogy ne csak az idei évre emlékezzünk: a Mercedes-erőforrás teljes F1-es pályafutása során (1954-1955, azután 1994-től folyamatosan) 376 versenyen vett részt, ebből 112-őt nyert meg, 39-szer a második hely is az övé lett.