Key egy éve csatlakozott a Toro Rossóhoz, ahol a technikai igazgató, Giorgio Ascanelli helyét vehette át.
"Bár nem vagyok képzett aerodinamikai szakember, de nagyon aerodinamika-centrikus vagyok, és sok időt foglalkozom vele, mert nagyon fontosnak tartom" - nyilatkozta Key az Autosportnak. "Nyilvánvaló volt, hogy növelni kell az aerodinamikai teljesítményünket, és biztosan előreléptünk ezen a téren. Sok mindent viszünk a pályára, és sok különböző koncepciónk és ötletünk van a fejlesztés tekintetében. A sok erőfeszítés mellett a szerkezetünk is olyan, hogy tudjuk, mit akarunk elérni, és azt is, hogy hogyan tudjuk az elérni."
Toro Rosso azonban továbbra is ugyanazt az angliai Bicesterben található szélcsatornát használja, amit már évek óta, és bár ott a szabályok által megengedett 60%-os modellek helyett csak 50%-osokon tudnak kísérletezni, Key mégis elégedett a szélcsatorna eredményeivel. "Ez nem tökéletes, de előnyös, hogy nem ad rossz adatokat. Ugyanakkor nem a legmodernebb, csak 50%-os modellekhez való, ami biztosan hátrány, de annyira nem jelentős."

A csapat ugyanakkor mára már Angliában kiépített egy aerodinamikai csapatot is. Key pedig reméli, hogy a jövőben még jobban össze tudják majd hangolni az olaszországi Faenzában található gyáruk és a Bicesterben található szélcsatorna munkáját, ahol az idei évben már egy kis üzemet is létrehoztak arra, hogy a szélcsatorna modelljeik a helyszínen készülhessenek el. "80 emberünk van Bicesterben három épületben" - meséli Key. "Szépen fejlődünk és most megpróbáljuk integrálni ehhez a Faenzában található CFD részlegünket is, hogy szoros kapcsolatban dolgozzanak. Még hosszú út áll előttünk, de azt mondhatom, hogy igazán hosszú az út akkor volt, amikor csatlakoztam a csapathoz."