Míg Lewis Hamilton a szezon mind a tíz versenyén célba ért, csapattársaát Nico Rosberget háromszor is technikai hibák sújtották. A legutóbbi a magyarországi verseny utolsó köreiben történt, amikor Rosberg motorhiba miatt esett ki - ez volt az első verseny, melyet a Mercedesnek a V8-as meghibásodása miatt kellett feladnia azóta, hogy a német gyár a 2010-es szezont megelőzően felvásárolta a csapatot.
Ross Brawn csapatfőnök most elárulta, hogy a mogyoródi eset okait továbbra is csak keresi a Mercedes: "Mindig aggódtunk a megbízhatóság, mely a fontossági listánkon igen előkelő helyet foglal el, mivel ha nem fejezed be a versenyt, nem szerzel pontokat. Frusztráló, hogy problémáink voltak az autóval, Nico számára pedig bizonyosan kétszeresen az, hiszen minden alkalommal vele történt. Az év elején kétszer is gond volt a kasztnival, majd a legutóbbi versenyen motorhiba történt. Ez nagyon szokatlan, azt hiszem, 2008 óta nem volt motorhibánk. Vizsgáljuk a meghibásodást, mint mondtam, nagyon szokatlan, nem tudjuk, mi történt."

Rosberg három kiesése egyúttal azt is jelenti, hogy a csapatnak több versenyt kellett feladnia műszaki hiba miatt, mint bármelyik másik rivális bajnokesélyesnek. Brawn szerint a legutóbbi hibából is tanulhat a csapat: "A megbízhatóság roppant fontos a Formula-1-es csapatok számára, mindig arra törekszünk, hogy fejlesszük ezt, a rendszereket, a minőségellenőrzést, a vizsgálati és értékelési folyamatokat. Ezen a körön kell végigmenni, így eljutsz egy szintre, majd eldöntöd, hogy fejlődhetsz tovább. Még nem vagyunk elég jók, de a csapatnál prioritást élvez, hogy rengeteget tegyünk ennek fejlesztéséért - nem csak keményebb, hanem értelmesebb munkával is."