DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. december 24. szerda
F1

A Pick ismét a Forma-1-es Magyar Nagydíjon

A hétvégi Magyar Nagydíj idejére az egyik legismertebb, tradicionális hazai márka, a Pick logója díszíti majd a Vodafone McLaren Mercedes versenyautókat - a Vodafone immár második alkalommal kínálta fel a vendégszponzori lehetőséget a Téliszalámijáról ismert cég számára.

A Vodafone, a McLaren Mercedes csapat elkötelezett támogatójaként célul tűzte ki, hogy minél magasabb szintű kapcsolatot építsen ki a Forma-1-el, mely nemcsak saját, de partnerei számára is előnyökkel jár. Ennek keretében a Bonafarm Csoport mobilkommunikációs partnereként lehetővé tette, hogy a cégcsoport legismertebb márkája, a Pick, 2010 után idén is megjelenjen a Vodafone McLaren Mercedes autóin a hazai futam idejére.

"A Pick és a Vodafone közötti kapcsolat egyik újabb epizódja, hogy a 2009-es szezon világbajnok pilóta, Jenson Button autóján megjelenő tradicionális magyar márka logója rendkívüli nyilvánosságot biztosít a Magyar Nagydíj idején az ország egyik leghíresebb élelmiszeripari vállalatának, hiszen a futamokat nézők tízmilliói követik figyelemmel." - mondta Diego Massidda, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.

 



"Nagyon örülünk a lehetőségnek, hogy a Pick márka logója nézők millióihoz juthat el a Vodafone és Bonafarm Csoport együttműködésének keretében. Egyben büszkék is vagyunk arra, hogy a Pick szalámi, minősége és hagyományai alapján Magyarország egyik külföldön is legismertebb élelmiszer terméke képviselheti hazánkat a Vodafone McLaren Mercedes csapat autóján a Magyar Nagydíj alatt. " - mondta el a megjelenési lehetőséggel kapcsolatban Madarász László, a Pick Szeged Zrt. marketing igazgatója. "Külön örömünkre szolgál, hogy termékünk utánozhatatlan ízvilága Jenson Buttons tetszését is elnyerte. Természetesen szurkolunk a Vodafone McLaren Mercedes csapatnak és továbbra is értékes kapcsolatként kezeljük partnerségünket a Vodafone-nal" - tette hozzá.

A Vodafone szponzorációs tevékenysége túlmutat azon, hogy csupán nevét adja egy tevékenységhez. Az együttműködést minden egyes szinten úgy igyekszik megvalósítani, hogy az egyedi vállalati értékeket vegyítse a közös célokkal, minderre a Vodafone és a Pick kapcsolata a legjobb példa.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: