Az orosz zászló alatt versenyző kiscsapat hosszú távú együttműködést jelentett be a Ferrarival, melynek értelmében a 2014-es évtől kezdve az olaszok szállítják a Marussiának a motort, a KERS-t felváltó ERS-t, a sebességváltót, és az ehhez kapcsolódó rendszereket. A csapat 2010-es, akkor még Virgin néven történő csatlakozása óta Cosworth-erőforrásokat használt, ám az új szabályoknak megfelelő hathengeres turbókat már nem gyártja le az eddigi beszállító, így a Marussia kénytelen volt új motorgyártó után nézni. Ez végül a Ferrari lett, akikkel a Marussia Jules Bianchi révén eddig is kapcsolatban állt, hiszen a francia versenyző régóta a Scuderia támogatottja.

"Nem lehet elég nagyra értékelni ennek a fontosságát csapatunk számára. Nem csupán abból profitálhatunk, hogy a Formula 1 történetének legsikeresebb motorszállítója fog minket ellátni, de ez egyúttal meg is erősíti, ha egyáltalán szükséges volt, a sportág iránti elkötelezettségünket, s hogy eltökéltek vagyunk a fejlődésünk fenntartásában, hogy elérjük hosszú távra kitűzött céljainkat" - mondta a Marussia vezetője, Andy Webb, aki a Cosworthak is megköszönte eddigi erőfeszítéseiket:
"Egyúttal szeretnénk megragadni a lehetőséget, hogy hálánkat fejezzük ki a Cosworth felé, akikkel a 2010-es bemutatkozásunk óta partneri viszonyban voltunk. Csapatunk útjának egy fontos részét tettük meg együtt, a Cosworth fontos része volt folyamatos fejlődésünknek. A szezon hátralévő részében is folytatjuk a közös munkát, hogy biztosítsuk, hogy minden közös célt elérünk, mielőtt a Cosworth elhagyja a sportágat."