Az alapító Mateu család jogos utódjának (Miguel Suqué Mateu) tulajdonában levő márka 2019-ben végre felébredt Csipkerózsikát is szinte meghazudtoló álmából, amikor a genfi autókiállításon bemutatta az 1005 lóerős elektromos meghajtású Carmen hiperautót. Röviddel ezután azonban beütött a koronavírus és a megszorítások miatt rövid időre ismét szenderegni kényszerült a patinás autómárka, ám a 2021-es müncheni IAA Mobilityn már sikerült feltűnést kelteni a még exkluzívabb 1114 lóerős Carmen Boulogne modellel.
A Barcelonában székelő autógyártó egy tágabb üzleti érdekekkel rendelkező cégcsoport tulajdonában van: borpince, valamint luxushotel is tartozik hozzájuk Peraladában, Spanyolország észak-keleti részében, és mindez szerencsére megfelelő anyagi mozgásteret biztosít a Hispano-Suizának. A cégcsoport az exkluzív szegmensre való pozícionálásának megfelelően a Carment (amelyet az alapító unokájáról, Carmen Mateuról neveztek el) mindössze 19 darabos korlátolt szériában tervezi gyártani. A kecses vonalvezetésű, ám brutális erőt takargató járművet a felső tízezer csúcsrétegének szánják, amelyről a másfélmillió eurós árcédula is tanúskodik. A belső és külső színvilág egyéni megrendelés alapján alakítható és még az 1930-as évek luxusautóin felbukkanó hátsó gumiabroncsokat fedő karosszéria elem is opcióként rendelhető a Carmenhez. A Hispano-Suiza további öt darab, még sportosabb és exkluzívabb Boulogne modellt is tervez értékesíteni 1,65 millió eurós áron. A Boulogne-hoz nem jár a gumiabroncsfedő, és fokozottabb különlegességére a fekete-bronz színárnyalat vonja fel a figyelmet. Sportos génjeire utal a Boulogne név is, amelyet arról a francia városról kapott, ahol a Hispano-Suiza versenyautók 1921, 1922 és 1923-ban győzedelmeskedtek a George Boillot Kupán.
Nagy-Britanniában eddig viszonylag ismeretlen volt a Hispano-Suiza, így a cég tudatosan célozta meg a patinás hírnévvel rendelkező június végi Goodwoodi Sebességfesztivált. Itt nemcsak kiállítva lehetett megcsodálni a Michelin Supercar Paddockban, hanem még akcióban is bemutatták a Carment: az egykori minardis Formula-1-es pilóta, Luis-Perez Sala magabiztosan gyilkolta a Michelin Pilot Sport 4S gumiabroncsokat a Lord March háza előtt kanyargózó bekötőúton.
A Hispano-Suiza ügyvezető igazgatója, Sergio Martinez Campos, az Autósport és Formula magazinnak Goodwoodban elmagyarázta, hogy klienseik nem csupán egy exkluzív hiperautó birtoki jogának örvendezhetnek, hanem ehhez még páratlan életérzés is járul. Első lépésben Barcelonába szóló repülőjeggyel kedveskednek nekik, majd ott a reptérről elszállítják a gyárba, ahol személyesen is találkozhatnak az autó tervezőivel és a gyártásáért felelős csapattal. Egy Carmen vezetési élményét is élvezhetik, méghozzá nem is akárhol: a Formula-1-es Spanyol Nagydíjnak otthont adó Montmelóban, az egykori minardis F1-es pilóta, Luis-Perez Sala szárnyai alatt. Ezen izgalmak után a kliensek bizonyára megérnek a vendéglátás következő fejezetére, az ötcsillagos luxus Hotel Peraladában megrendezett borkóstolásra, egy pompás vacsora kíséretében. A helyszínen golf és wellness is található, kiteljesítve az exkluzív élményt. A tervek szerint a Hispano-Suiza három hasonló exkluzív élménycsomagot szervez az év folyamán: januárban, júliusban és novemberben.
A Hispano-Suiza egyik ambíciója, hogy elsősorban spanyolországi cégeket és sportszemélyiségeket részesít előnyben együttműködés terén. Többek között a Power Electronics elektromos töltőivel ajánlja a Carment, és szponzorként támogatja a Carlos Sainz és a QEV Technologies által üzemeltetett ACCIONA | SAINZ XE csapatot az idei Extreme-E-sorozatban.