Mellesleg a Bombardier is ismerős lehet, elsősorban a Sea-Doo jet-skikről, a hómobilokról, Can-Am Off Road quadokról és egyéb szabadidős gépekről. Csak éppen a motorgyártás sikkadt el. Most azonban újra belevágnak.
A korszellemnek megfelelően természetesen elektromos modellekkel támasztják fel a motorkerékpár-részleget, rögtön néggyel. ABRP által közzétett hivatalos videóból egyelőre csak annyira lehet következtetni, hogy lesz egy széles kormánnyal szerelt meztelen gép, egy túraenduro-fazonú, egy retrós vagy cruiseres stílusú, valamint egy idomos, talán sport- vagy sporttúramotor.
Jó eséllyel egyébként közös alapokra épülő gépekről van szó: osztoznak majd a vázon, az akkumulátorokon, az elektronikán és jó eséllyel a villanymotoron is. A különbséget az adott típus műfajához passzoló segédváz, futómű, kezelőszervek, az üléspozíciók és számos apróság adhatja majd. Alapvetően azonban akár egyazon gyártósoron is készülhet a négy motor, csak mindig a megfelelő elemeket kell előkapniuk a dolgozóknak.
„Magyarországi importőrként, óriási öröm számunkra, hogy újra lesznek Can-Am motorkerékpárok, amelyek a nyolcvanas években a világ élvonalába tartoztak, ugyanakkor különleges kihívás lesz számunkra, hogy a rétegmodelleknek számító quadok, jet-ski-k után egy olyan terméket, elektromos motorkerékpárokat forgalmazunk majd, amelyek egy sokkal szélesebb közönség számára jelenthetnek reális vásárlói szándékot” – fogalmazott a hazai forgalmazó Jet Power Hungary kommunikációs igazgatója, Bóday Pál, aki hozzátette: első körben valóban enduro, naked, valamint kifejezetten versenyzésre szolgáló tisztán elektromos hajtású terepmotorok adják majd a Can-Am motorkerékpár-kínálat alapját, hiszen ezek hoztak közel fél évszázaddal ezelőtt világhír a márka kétkerekűinek. Bóday Pál azt is elárulta: a Can-Am motorkerékpárok nemzetközi bemutatója várhatóan az Egyesült Államokbeli Salt Lake City-ben lesz, de természetesen a hazai importőr Magyarországon is különleges bemutatóval készül a Can-Am motorkerékpárok piaci visszatérésére.