Az első GT-R közelmúltban ünnepelt születésnapjára egy igazi fenevadat fejlesztett az Italdesign tervezőirodával karöltve a Nissan. A 2018 nyarán közzétett koncepcióról sokáig azt gondoltuk, hogy sosem éli meg a sorozatgyártást, de a márka tavaly a sajtó előtt megerősítette ezt a szándékát, idén pedig el is készült a GT-R50-re keresztelt ötvendarabos széria első példánya, ami az olasz Tazio Nuvolari versenypályán debütált.
A típus a legkeményebb utcai GT-R-en, a Nismón alapul, de annál alacsonyabb, szélesebb, és összességében agresszívebb megjelenést kapott. Az Italdesing az autó belsejét is alaposan átalakította. Rengeteg karbonszálas és Alcantara-bevonatú felülettel találkozunk. A motortérben a GT-R-ből ismerős 3,8 literes V6-os benzinmotor rejtőzik, amelyre felszerelték a GT3-as versenysorozatban használt turbókat és intercoolereket. Ennek és a számos egyéb módosításnak köszönhetően a teljesítmény 720 lóerőre nőtt, a nyomatékcsúcs pedig eléri a 780 Nm-t.
A tervezők ezenkívül megerősítették a váltót, a differenciálművet és a fékeket is, illetve keményebbre hangolták a futóművet. A Michelin Pilot Super Sport gumikkal szerelt GT-R50 menetteljesítményeit egyelőre homály fedi, azt viszont már tudni lehet, hogy az árcéduláján nagyjából 350 millió forintos összeg lesz olvasható. Az első megrendelt példányokat év végén vehetik majd át a vásárlók.