“Amikor kiderült, hogy a vásárlók hiányolják a teherautó-emojit, azonnal tudtuk, hogy meg kell oldanunk ezt a kérdést, hiszen a Ford minden téren folyamatos innovációra törekszik,” mondta el Todd Eckert, a Ford tehergépkocsi-üzletágának vezetője. “Mivel az F-sorozat immár 42 éve Amerika legkelendőbb pickupja, ugyan ki más kínálhatna a keményen dolgozó, és üzeneteket író emberek számára egy vadonatúj pickup emojit, mint a Ford?”
A Ford tehát kérelmet nyújtott be az Unicode Konzorciumnak (ez az a szervezet, amely felülvizsgálja és jóváhagyja az új emoji-ötleteket), hogy egy teherautót is adjanak hozzá a különféle készülékek szimbólum-listájához. A pickup mostanra már ott szerepel az Unicode jövőbeli változatához tervezett emojik között.
Az emoji-koncepció stílusát a legújabb trendekhez igazították. “Csapatunk rengeteg időt töltött üzenőfelületek böngészésével, influenszerekkel levelezve és a közösségi média oldalait figyelve, hogy igazán megértse a felhasználók igényeit,” mesélte Eric Greiner, a Ford közösségi médiáért felelős menedzsere. “Az emberek olyan pickup emojit szeretnének, ami friss, stílusos, amire ‘felpakolhatják’ ötleteiket. Így született meg egy modern ikon, ami minden teherautó-rajongó arcára mosolyt varázsol.”
A 2020 elején megjelenő pickup emoji minden mobil platformon elérhető lesz, és olyan végleges formát kap, amivel a profi kereskedők ugyanolyan elégedettek lesznek, mint az aktív családok vagy éppen az emoji-rajongók.