„Íme egy újabb hős Paradise-ból; egy újabb lenyűgöző történet a városból, amit porig perzselt Kalifornia eddigi legsúlyosabb tűzvésze. Hősünk neve Allyn Pierce. Ő az az ápoló, aki pickupjával átgázolt a lángtengeren.” – szól Nickas Twitter bejegyzése, amire a jelek szerint a Toyota amerikai kollégái is felfigyeltek. Az posztot követően ugyanis a Toyota azonnal ingyen felajánlott Pierce-nek egy új pickupot. Persze ez a gesztus csupán apróság a pusztulás és a tragédia egészéhez képest, de két fontos dolgot mégis elárul a márkáról: odafigyel a jó dolgokra, és gyorsan cselekszik. Egy autógyár természetesen nem cserélheti ki mindig minden ember autóját, de Pierce története annyira inspiráló és motiváló, hogy a társadalmi felelősségvállalás számos területén világszerte aktív márka mindenképpen ki akarta fejezni nagyra becsülését. Ezek után érdemes elolvasni a kommenteket Pierce Instagram-bejegyzése alatt, és máris kiderül, hogyan érintette mindez az embereket…márkaimázs építésből jeles.
A Toyota amerikai leányvállalata nem kommunikálta aktívan a jótékony megmozdulást, ám a sajtó megkeresésére az alábbi közleménnyel válaszolt: „Minden részvétünk a Kaliforniában pusztító tűzvész áldozataié. Rendkívüli hálával gondolunk a vészhelyzeti szolgálatok munkatársaira, akik fáradhatatlanul dolgoznak a tűz megfékezésén és az emberek biztonságba helyezésén. Különösen hálásak vagyunk egy bizonyos hősnek, Allyn Pierce-nek, aki a saját életét kockáztatva és saját Toyota Tundráját feláldozva helyezett biztonságba másokat. A Toyotát annyira meghatotta Mr. Pierce önzetlen cselekedete, hogy örömmel ajánlottunk fel neki egy vadonatúj Tundra pickupot!”