Kedd délelőtt jelentette be a Formula-1, hogy megállapodást kötött az ISG (International Sport Group) és a Sportradar nevű céggel, a cél pedig az, hogy mostantól élőben is lehessen majd fogadni az F1-es futamok alatt. Sean Bratches, az F1 marketingigazgatója szerint így remekül lehet hasznosítani azt a hatalmas mennyiségű adatot, ami ilyenkor keletkezik.
Azt is hozzátette, hogy a világ minden vezető sportjánál van már élő fogadási lehetőség és szerinte ez az egyik utolsó lépés afelé, hogy a Formula-1 is vezető sport legyen. Ennek az lehet a következménye, hogy a szurkolók sokkal nagyobb érdeklődést fognak mutatni a versenyek iránt vasárnaponként, főleg hogy rengeteg adatot közzé fognak tenni élőben.
Bratches azt is megemlítette, hogy az ISG olyan szervezetekkel működik együtt, mint az olasz (Serie A) és a spanyol (La Liga) labdarúgó első osztály. "A szerződés lehetőséget ad nekünk arra, hogy új és izgalmas utakat fejlesszünk a Formula-1 szurkolói számára, hogy megnyerjük őket a világ legnagyobb motorsport-látványossága számára" - mondta a szakember.