A hétvégi Nemzeti Regattán, a hajók mellett, a lóerők is összecsaptak a potenciális vevők kegyeiért. A Ford például kiállította Kiss Gergő, vízilabdázó, olimpikon Mustangjat, de a Range Rover is stílusosan kereste a tehetősebb vitorlázók és családtagjainak figyelmét. Siófokon, a Nemzeti Regattán láthatta a közönség a Range Rover Cabrio változatát. Az autót azért küldték a Balatonra, mert tavaly is sok turistát vonzott az angol márkák balatoni felvonulása, mondta Éskovács Péter, a Range Rover kitelepülés egyik szervezője.
Tavaly, egyenesen Londonból küldtek Jaguarokat a magyar tenger partjára. Összesen 350 millió Ft értékű flottát küldtek a Balatonra. “2016-ban a Jaguar kontinensen átívelő, nagyszabású Art of performance road-showjának hazai helyszíne lehetett a Balaton. Az öt napos program során több, mint 500 érdeklődő próbálhatta ki a márka modelljeit. A sikeres program idén még izgalmasabb fordulatot vesz, hiszen július 26-30 között Balatonfüreden a Land Rover, Range Rover méltán népszerűterepjáróit lehet majd tesztelni, nem is akármilyen körülmények között. Igazi, hamisítatlan off-road kaland várja az érdeklődőket idén is. Siófokon, Zamárdiban, Balatonlellén és más településeken is tesztelhetik az autókat. - mondta Ördög Ibolya, a márka kommunikációs vezetője.
Az angol járművek forgalmazója nem véletlenül járja a vidéket. „A 2017-es év legnagyobb kihívása a British Automotive Hungary Kft. számára, hogy vidéki partnerekkel bővíthesse márkakereskedői hálózatát. Jelen pillanatban a fizetőképes kereslet 50 százaléka a fővárosban és annak környékén van. A másik 50 százalék eléréséhez szeretnénk partnereket találni Pécsett, Győrben, Szegeden, valamint Nyíregyházán, vagy Debrecenben. Ezt a terjeszkedési projektünket két éven belül szeretnénk véghezvinni és remélni, hogy ezáltal olyan szelet fogunk a vitorlánkba, mellyel kétségtelenül elérjük 2020-ig az 1000 darabos összeladást. Figyelembe véve a 2011-es indulás óta megfigyelhető progressziót, amikor is alig 30-40 darab jármű eladásával zártuk a mérleget, 2016-ban már 400 darab felett voltunk, az idei év végére már 600 darabos volument bátorkodtunk a zászlónkra tűzni. Ez abszolút összhangban van a márka globális terveivel, ahol a 2016-os évet 450 ezer darabbal zárta az anyacég, 2020-ra pedig 1 millió autó eladása a cél." - mondta Zei Zoltán, Jaguar- Land Rover márkaigazgatója.