Az UBER esetében már megismert, okostelefonnal könnyen kezelhető alkalmazással, de hivatalos, liszensszel rendelkező budapesti taxitársaságként üzemelő Taxify nem titkolt célja, hogy az innovatív, jövőbe mutató, gyors és hatékony applikációjával gyorsan meghódítsa az erre fogékony és az UBER magyarországi kivonulásával “hoppon maradt” közönséget.
A gombnyomással hívható autók, a GPS koordináták alapján, az applikációban követhető utazás és a leegyszerűsített, automatikus fizetési rendszer mind az utasok komfortérzetét és elégedettségét hivatottak növelni.
Az elmúlt időben többször is felszínre tört, hogy a budapesti taxiszolgáltatás minősége nem felel meg a 21. századi elvárásoknak. A magát kevésbé taxi vállalatnak, sokkal inkább infotech start-up cégnek valló Taxify úgy véli, hogy a taxizás élménye újradefiniállható és ezt a pénteki indulásra felkészített sofőrök segítségével már érzékeltetni is fogja. A változásra láthatóan nagy az igény, hiszen a Taxify alkalmazást, az első bejelentést követően, már több ezren töltötték le.
A két hónapon belül jelentősebb flottában gondolkodó,majd azt folyamatosan a kereslet alapján bővíteni tervező Taxify különösen nagy hangsúlyt fektet a sofőrök képzésére a megjelenéstől a viselkedésen keresztül egészen az egységes, barátságos kommunikációig.
A Taxify ígérete szerint már az első naptól kezdve egy érezhetően más szolgáltatást fog nyújtani, mint a hagyományos taxitársaságok, azonban a Taxify csapata türelmet és megértést kér az esetleges kezdeti hibák és problémák előfordulásáért, melyeket a felhasználók visszajelzései alapján azonnal orvosolnak majd. A tervek szerint szeptember elsejére már egy komplex, kiforrott szolgáltatást élvezhetnek a Taxify utasai.
600.000 felhasználójával a Taxify a leggyorsabban növekvő technológia alapú személyszállítási vállalat a Baltikumban és a kelet-európai régióban. A Taxify olyan okostelefon applikációt fejleszt, amely az utasokat köti össze a helyi taxikkal. A 2013 augusztusában, Észtországban alakult szolgáltatás a következő 13 országban működik: Magyarország, Észtország, Litvánia, Lettország, Finnország, Fehéroroszország, Csehország, Románia, Szerbia, Örményország, Mexikó, Hollandia és Dél-Afrika, de további európai terjeszkedés előtt áll idén. Skype, Pipedrive, Adcash, Rubylight, TMT Investments – néhány azon cégek közül, amik összesen másfél millió dollárt fektettek a startup vállalkozásba.