A négykarikás márka a müncheni oktatási központjában mutatta be a 2016-os szezon versenygépeit, köztük a WEC sorozatban induló, alapjaiban megújult R18 modellt, ám külön hangsúlyozta, hogy a TDI technológia marad. Ennek jegyében az új versenyautóba az átdolgozott 4 literes V6-os dízelmotor került, egy módosított hibrid rendszerrel párosítva, melynek energiáját immár lítium-ion akkumulátorok tárolják. Jelentősen átalakították a karosszériáját is, egy sor innovatív aerodinamikai megoldást is bevetettek a maximális hatékonyság érdekében. Az Audi R18 április 17-én áll először rajthoz Silverstone-ban, az Audi Sport Team Joest színeiben.
Audi R18 2016 - Még mindig TDI
https://formula.hu/egyeb/2015/11/30/audi-r18-2016-meg-mindig-tdi 2015-11-30 11:50:00 2015-11-30 11:50:00
Az Audi alapjaiban újratervezte a 2016-os szezonra az R18-as versenygépet, ami maradt, az az optimalizált hatásfokú TDI motor.