Hát igen, formája alapján akkor sem lepődnénk meg, ha egyszer csak Opel-embléma kerülne a kereskedésekbe az öt méter hosszú, amerikai limuzin. A hatalmas hűtőmaszk, a fényszórók kialakítása, a letisztult vonalvezetés Európában éppúgy megfelelne a vásárlóknak, mint az Egyesült Államokban, az egyetlen „visszatartó erő” a kocsi mérete, kategóriája. A modern és elegáns megjelenés amúgy egy teljesen új platformot rejt, mely lehetővé tetet, hogy a LaCrosse jelentősen könnyebb legyen az elődjénél. Ehhez persze az is hozzájárult, hogy több nagy szilárdságú acélt használtak a karosszériához is.
A kabin dizájnja szintén letisztult, egyszerű, harmonikus vonalak, továbbá igényes anyagok teremtenek kellemes atmoszférát az utasok számára. A lebegő középkonzolon új a váltókar is, mely „mögött” egy új nyolcfokozatú automata egységet találunk. Visszatérve a kabinhoz a felszereltség a legigényesebb vásárlókat is kielégíti, a head-up displaytől kezdve, a szellőztethető és masszázs funkcióval rendelkező üléseken keresztül a legújabb IntelliLink infotainment rendszerig bezárólag minden elérhető a LaCrosse-ban.
A 2017-es Buick LaCrosse gépházteteje alatt dolgozó 3.6 literes V6-os erőforrást is átdolgozták, ám csúcsteljesítménye maradt 305 lóerő, maximális nyomatéka pedig 363 Nm. A Start-stop elektronikával és a henger-lekapcsoló rendszerével kifejezetten takarékosnak számít, opcióként meg összkerék-hajtás is rendelhető hozzá. A magabiztos menettulajdonságokból a teljesen új, öt lengőkaros hátsó felfüggesztés, illetve az elektronikus szervokormány is kiveszi a részét. A 2017-es LeCrosse a jövő nyáron kerül a kereskedésekbe.