Ami a igazi csavar a dologban, hogy megvásárolni egyet sem lehet, mivel a japánok a hidrogén üzemelés és az üzemanyagcellás használat népszerűsítésére, és a tartós működés tapasztalatainak megszerzésére akarják használni a típust. Természetesen csak ott találkozhatunk majd ezekkel az autókkal, ahol a hidrogéntöltő hálózat már kiépült.
Angliában, Dániában és Németországban már az év végén, Belgiumban viszont csak jövőre jelenhetnek meg az autók először az utakon. Az újdonsült technológia miatt az autók gyártási költség a hasonló méretű autókhoz képest jelentős, mivel a gépek listaára - ha értékesítenék - 66 ezer euró lenne. Viszont a kínált bérleti konstrukcióban a havi bérleti díj Németországban várhatóan havonta 1200, Nagy-Britanniában közel 700 font lesz. Az üzemanyagtank, ami 4,7 kilogramm hidrogén befogadására alkalmas, közel 500 kilométer megtételére elegendő. Egy tankolás ára így közel 14 ezer forint lesz, ami a hatótávolságot nézve azért jó kilenc liternyi benzin ára. A hazai értékesítés egyelőre nem fenyeget bennünket, ugyanis ahhoz minimum 15 töltő állomással kellene rendelkeznünk.