A Porsche a 911 aktuális kiadásához akart egy masszívabb légterelő szettet összedobni, a házi tuning azonban „túl jól” sikerült – sajnos a futómű módosítása nélkül. Az eredmény egy kissé goromba lett, ugyanis ha az aerodinamika csomaggal a leszorító erő jelentősen megnövekszik, de a rugók a sietség miatt nem lesznek feszesebbre cserélve, akkor bizony az úthoz passzírozott autónál bizony kellemetlenségek léphetnek fel.
A Nürburgringen elvégzett tesztkörön az autó orrát lepasszírozó kötényke teljesen a sárvédőkhöz és a kanyarban a lökhárítóhoz nyomta a tesztautó első kerekeit, amit az autó masszív hangadással jelzett is. A zaj a felvételeken meg is jelent, amire nem csak az autó vezetője figyelt fel, de a pálya mellett levő mérnökök is. Szerencsére még időben levitték az autót a pályáról, így komolyabb gond nem lett. A probléma orvoslása persze nem gond, de egy ilyen cégnél, és egy 181 ezer eurós gépnél azért felettébb kínos. De hát tévedni emberi dolog – állítólag…