A Skoda a rövidesen a szalonokban is megjelenő ScoutLine kiadásokat azoknak szánja majd, akik éppen ezt a keverék stílust kedvelik.
A Fabia aktuális változata így határozottabb arcot kapott, pedig a szériához képest az eltérést csupán a sárvédő ívekre, a küszöbökre és a lökhárítók aljára került fényezetlen műanyag burkolat jelenti. Az első lökhárító aljára egy vékony ezüstszínű peremet illesztettek került, hogy a terepjáró arculat - ha csak egy kicsit, de megjelenhessen az autón. A gyári felnik helyét új 16-17 colos kiadások vették át, alacsony profilú abroncsokkal, ezért sem a hasmagasság, sem a terepjáró képesség nem javult az alap Fabia kombihoz képest.
A motorválaszték 75, 90 és 110 lóerős 1 és 1,2 literes benzines, illetve 75, 90 és 105 lóerős 1,4 TDI motorokból áll. A hajtáslánc is változatlan. A motorokhoz csak elsőkerék-meghajtás kapható, és maradtak a meglevő sebességváltók is, így ha a technika nem is, de a látvány izgalmasabb lehet.