Közlekedni velük a mindennapok során azért nem józan gondolat, hiszen sem terepre, sem pedig országútra nem túl jók, de egy városi parkolás is könnyedén rombolássá fajulhat. A divat viszont - mint tudjuk - nem józanészen alapuló tevékenység, erre elég sok példát hozhatunk hosszas gondolkodás nélkül.
A német csodamasinák után a Japánok is meg akarták mutatni, mit is tudnak kihozni egy akkora vasdarabból, mint a Patrol hazai változata. A klasszikus műszaki részletekkel rendelkező tereprombolót kissé leültették, így sokkal erősebb és még tekintélyt parancsolóbb lett. Persze éppen ez az, ami miatt nem sokan próbálnák ki az aszfaltot elhagyva. A 22 colos felnik, a sportgumik, a Bilstein rugóstagok, a feszesebb rugók és a direktebb kormánymű áttételezés már igazi asztfaltbetyárt szabnak belőle, így legalább fürgébben teljesítheti a szlalom köröket is.
Az utastérben finom bőrrel húzták be a sportüléseket és a műszerfalat is, emellett a műszerórák is látványosabb megjelenésűek lettek. A motorháztető alatt az Európában nem forgalmazott 5,6 literes V8-as lapul, amit a vezérlés áthangolásával és a dallamosabb sportkipufogóval 428 lóerősre emeltek, kedvezőbb nyomatékgörbével. A sportosabb gépezet bemutatóját stílszerűen Dubai-ban tartják, ahol az üzemanyag sem probléma…