A piaci igényekhez illeszkedve természetesen ez is egy több kategória előnyeinek vegyítésével született városi szabadidő autó, a most divatos stílus és műszaki részletekkel. Elegendő például a LED fényszórókra, az ízlésesen megformált, digitális műszerfalra, vagy a hátsó köténybe integrált kerékpár szállító állványra gondolni.
A megjelenés kissé olyannak tűnik, mintha az ázsiai gyártók formai megoldásait igyekeztek volna szépen csokorba szedni, és óvatos sasszéval tálalni – hogy azért az egyediség nyomai azért halványan meglelhetőek legyenek. Ilyen például az elrejtett C, és a hiányzó B-oszlop, ami az eltolható hátsó ajtók kialakítása révén egy háromajtós látszatát kelti. A megoldásnak van több előnye is, hiszen a ki- és beszállás így sokkal egyszerűbb, viszont a jelenlegi biztonsági előírások miatt ez inkább csak vevőcsalogató játéknak nevezhető.
A forma mögötti tartalom azért hordoz sok valóságos részletet, mivel az október 28-án debütáló átfrissített Forester utódának előfutárát tisztelhetjük benne. A Viziv Future hajtáslánca már a Japánok fejlesztési irányát is előre jelzi, hiszen az 1,5 literes, változó szelepvezérléses turbómotor az első kerekeket hajtja, míg a hátsókat egy-egy, a padló alá rejtett villanymotor, ami a regeneratív fékezés előnyeiről is gondoskodik. Hogy ebből mit láthatunk viszont a szalonokban, az rövidesen kiderül…