Az átrajzolt orrész elég hatásosra sikeredett, különösen előzésnél lehet hatékony, ha az előttünk haladó belenéz a visszapillantó tükörbe. A technika azért ennél józanabb, mivel az M4-es duplaturbós 6 hengerese dorombol a motorháztető alatt.
A teljesítményt azért visszavették 360 lóerőre, de azért az 1,9 tonnás önsúly, a 465 Nm forgatónyomaték és a nyolcfokozatú ZF automataváltó egysége elegendő egy jó 4,9 másodperces sprintidőre, ami azért elegendő egy igazán goromba autózáshoz, vagy éppen a szomszédok ijesztgetésére. A BMW által megadott 8,6 literes átlagfogyasztás azért kellő humorral kezelendő, mivel ezt csak egy óvatos 60-as sétaautózásnál lehet talán megoldani. A normál hétköznapokon azért ajánlott 11-15 közötti értékkel kalkulálni. De hát mindennek megvan a maga ára…sajnos.