COOL BLUE HYPER+ (H1, H3, H4, H7, H11, HB3, HB4)
„Aki járt már valaha sivatagban, az tudja, mennyire lelassul minden szürkületben. A sivatagi versenyeken extra kihívást jelent, amikor lemegy a nap, és az éjszakában végképp nem látszanak a dombok, a gödrök és a dűne-letörések. Ilyenkor jól jön a COOL BLUE HYPER+, amellyel kétszer olyan erősnek érzed a világítást, amikor csak egyetlen pillanatod van, hogy felmérd a helyzetet, segít a balesetmentes vezetésben. Szinte biztos vagyok benne, hogy előbb-utóbb minden autóban ilyen lesz” – nyilatkozta az Szalay Balázs, az Opel Dakar Team pilótája, aki 12 alkalommal állt rajthoz a világ leghosszabb és legnehezebb sivatagi versenyén, a Dakar-ralin.
Az off-road használatra tervezett termék hosszabb és szélesebb fénycsóvájának köszönhetően sokkal élesebben elkülönülnek egymástól a tereptárgyak. A halogén fényforrás színhőmérséklete 5 000 K és 50%-kal több fényt bocsát ki hagyományos társaihoz képest. Fontos kiemelni, hogy személygépjárműbe is beszerelhető, azonban a fényerő miatt a lámpa közúti használata nem engedélyezett.
ROAD-TEQ (WL 18W, WL 27W és WL 72W)
„A ROAD-TEQ working light segítségével kis energiafelhasználással rengeteg fényt kapunk” – folytatta Szalay Balázs a tesztelés kiértékelését. A versenyautón és a versenykamionon is használtuk; minden napszakban és helyzetben megtaláltuk vele a számításunkat. Ezek a nagy teljesítményű LED-lámpák szinte az éjszakát is nappallá varázsolják” – tette hozzá az autóversenyző.
A munkagépekre tervezett lámpa színhőmérséklete 6 000 K, teljesítménye pedig lehet 18 W, 27 W vagy 72 W. A kis fogyasztású, nagy fényáramú lámpa további előnye, hogy élettartama akár 30 000 óra, por és víz elleni védettsége IP 67, valamint rezgésekkel és külső hőmérsékleti körülményekkel (-40, +85) szemben rendkívül nagy az ellenálló képessége. Optimális hőelosztást és megnövekedett élettartamot biztosít, továbbá 10 és 30 V között bármilyen egyenfeszültségről működtethető.
A Szalay Opel Dakar Team által tesztelt WL 72 W lámpa erdőben is helytállt: